Massachusetts- Ročne ľudia na celom svete vypijú približne 500 miliárd šálok kávy, a to je
číslo, kvôli ktorému sa oplatí ísť do horkého biznisu. Najobľúbenejší horúci
nápoj zlákal aj nemeckú rodinu Reimannovcov, ktorí za posledné štyri roky
naliali do kofeínového biznisu 30 miliárd dolárov.
Poslednou akvizíciou je americká spoločnosť z Massachusetts Keurig Green
Mountain, ktorá je lídrom na severoamerickom trhu vo výrobe kávovarov na
kapsuly, čoraz populárnejšieho spôsobu pitia kávy, ktorý si už v biznise získal
40-percentný podiel.
Reimannovci a ich spoločnosť JAB majú svojím vstupom na svetovú
\“plantáž\“ jasný cieľ. \“JAB skupuje konkurenciu, a to aj zvučných
mien, aby mohla súťažiť s globálnym lídrom Nestlé,\“ hovorí Lukáš Lóci
 z Capital Markets. Švajčiarska spoločnosť
Nes tlé vďaka silnému postaveniu v Európe hrá v kávovom odvetví celosvetový
prím. Zatiaľ.